Sprzedaż wierzytelności

OBWIESZCZENIE O SPRZEDAŻY

 

Syndyk Masy Upadłości FIRMA NOWAK Spółka Jawna w upadłości z siedzibą w Gościeszynie (KRS: 0000377625) w postępowaniu upadłościowym prowadzonym przez Sąd Rejonowy Poznań-Stare Miasto w Poznaniu XI Wydział Gospodarczy ds. Upadłościowych i Restrukturyzacyjnych pod sygn. akt XI GUp 153/18, ogłasza sprzedaż z wolnej ręki, w trybie konkursu ofert, składnika masy upadłości w postaci należności względem osoby fizycznej objętej tytułem wykonawczym w postaci nakazu zapłaty w postępowaniu nakazowym z weksla wydanego przez Sąd Rejonowy Poznań – Stare Miasto w Poznaniu Wydział IX Gospodarczy w dniu 30 marca 2016 r. (sygn. akt IX GNc 1947/16), zaopatrzonego w klauzulę wykonalności w dniu 14 listopada 2019 r. – należność zasądzona w kwocie 34.131,76 zł tytułem należności głównej wraz z ustawowymi odsetkami liczonymi od dnia 15 października 2015 r. do dnia zapłaty oraz w kwocie 2.844,00 zł tytułem zwrotu kosztów postępowania. Należność nieprzedawniona. Należność objęta sporządzonym w toku postępowania upadłościowego spisem należności.

Cenę sprzedaży stanowi najwyższa zaoferowana cena netto, nie niższa niż 100 zł netto (słownie: sto złotych netto).

Wyciąg z Regulaminu sprzedaży:

  1. Oferty należy składać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 25 września 2023 r., do godz. 14:00 w kancelarii Syndyka Masy Upadłości – Kancelaria Radców Prawnych i Doradców Restrukturyzacyjnych GRENDA w Poznaniu na adres: ul. Młyńska 5a/1, 61-729 Poznań lub przesłać listem poleconym na adres Kancelarii w Poznaniu.
  2. Oferta wraz z wymaganymi dokumentami powinna być umieszczona w zamkniętej kopercie, którą należy umieścić w drugiej, większej kopercie. Każda z tych kopert powinna być zaadresowana do Kancelarii Syndyka Masy Upadłości – Kancelaria Radców Prawnych i Doradców Restrukturyzacyjnych GRENDA pod adresem: ul. Młyńska 5a/1, 61-729 Poznań wraz z podaniem sygnatury akt „XI GUp 153/18” i z wyraźnym dopiskiem „Oferta na sprzedaż składnika masy upadłości FIRMA NOWAK Spółka Jawna w upadłości z siedzibą w Gościeszynie w postaci należności – NIE OTWIERAĆ” i zawierać dokładne oznaczenie składającego ofertę.
  3. Oferowaną cenę nabycia netto za Przedmiot sprzedaży – przy czym zaoferowana cena winna być wyrażona kwotowo i słownie i nie może być niższa niż cena wywoławcza, zaś przy rozbieżności ceny podanej kwotowo i słownie, decyduje każdorazowo cena wyższa. W przypadku braku określenia, czy proponowana cena jest ceną netto czy brutto, przyjmuje się, że oferowana kwota jest ceną netto.
  4. Regulamin sprzedaży w pełnej wersji dostępny jest do wglądu w kancelarii Syndyka bądź poprzez przesłanie drogą elektroniczną w formacie pdf, po uprzednim skierowaniu zapytania w powyższym zakresie na adres e-mail kancelarii syndyka: biuro@kancelariagrenda.pl. Informacje dotyczące procedury sprzedaży dostępne są także na stronie internetowej kancelarii syndyka: www.kancelariagrenda.pl.
  5. Więcej informacji można uzyskać telefonicznie pod nr 61 670 73 73 od poniedziałku do piątku w godz. od 9:00 do 17:00 bądź mailowo pod adresem: biuro@kancelariagrenda.pl.
  6. Syndyk zastrzega na swoją rzecz prawo do bezodszkodowawczego odstąpienia od procedury konkursowej lub sprzedaży na każdym jej etapie.