Nieruchomość hotelowa | Szklarska Poręba

OBWIESZCZENIE

o sprzedaży nieruchomości hotelowej w Szklarskiej Porębie

Syndyk Masy Upadłości QUANTUM FUND S.A. w upadłości, ogłasza sprzedaż z wolnej ręki, w trybie konkursu ofert, nieruchomości gruntowej stanowiącej działkę ewidencyjną numer 182 z obrębu 0006 o powierzchni 7.503 m2 zabudowanej budynkami stanowiącymi obiekt hotelu, zlokalizowanej w Szklarskiej Porębie przy ul. Wzgórze Paderewskiego 12, zapisanej w księdze wieczystej JG1J/00037930/4 wraz z ruchomościami stanowiącymi wyposażenie hotelu.

Cena wywoławcza ww. Przedmiotu sprzedaży wynosi nie mniej niż 10.449.649,00 zł netto (słownie: dziesięć milionów czterysta czterdzieści dziewięć tysięcy sześćset czterdzieści dziewięć i 00/100 złotych netto).

Ogólne warunki sprzedaży:

  1. Bezwarunkową ofertę na zakup Przedmiotu sprzedaży składać należy w formie pisemnej wraz z wymaganymi dokumentami, w kopercie zamkniętej w sposób uniemożliwiający bez jej otwarcia zapoznanie się z ofertą. Kopertę z ofertą należy umieścić w drugiej, większej kopercie. Każda z tych kopert powinna być zaadresowana do Kancelarii Syndyka Masy Upadłości QUANTUM FUND S.A. w upadłości – GRENDA-Restrukturyzacja Sp. z o.o. w Poznaniu (adres: ul. Młyńska 5a/1, 61-729 Poznań) wraz z podaniem sygnatury akt XVIII GUp 85/22 oraz dopiskiem „Oferta na sprzedaż nieruchomości QUANTUM FUND S.A. w upadłości – NIE OTWIERAĆ”. Oferty należy składać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 16 grudnia 2024 r. do godz. 12:00 do Kancelarii Syndyka w Poznaniu lub przesłać listem poleconym na ww. adres Kancelarii (decyduje data i godzina wpływu oferty do Kancelarii).
  2. Oferta powinna zawierać w szczególności dokładne oznaczenie składającego ofertę, oferowaną cenę nie niższą niż cena wywołania oraz oświadczenia oferenta określone w Regulaminie sprzedaży.
  3. Warunkiem złożenia oferty jest wpłata wadium w wysokości 1.000.000 zł (słownie: jeden milion złotych) na rachunek bankowy masy upadłości QUANTUM FUND S.A. w upadłości: 57 1090 1883 0000 0001 5051 6674, z dopiskiem „Sprzedaż, wadium, konkurs ofert – sygn. akt. XVIII GUp 85/22” najpóźniej do dnia 16 grudnia 2024 roku do godz. 12:00 (decyduje data i godzina uznania rachunku bankowego masy upadłości).
  4. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 16 grudnia 2024 r. o godz. 12:00 w siedzibie Kancelarii Syndyka w Poznaniu przy ul. Młyńska 5a/1.
  5. Syndyk masy upadłości zastrzega na swoją rzecz prawo do bezodszkodowawczego odstąpienia od konkursu lub jego unieważnienia, w całości lub części, w każdym czasie, bez podania przyczyny.
  6. Regulamin sprzedaży udostępniony został na stronie kancelarii Syndyka pod adresem: kancelariagrenda.pl. Wyciąg z operatu dotyczącego nieruchomości oraz ruchomości stanowiących wyposażenie hotelu dostępny jest do wglądu w Kancelarii Syndyka w Poznaniu przy ul. Młyńskiej 5a/1. Istnieje możliwość przesłania podmiotom zainteresowanym ww. dokumentów drogą mailową w odpowiedzi na zapytanie skierowane na adres: biuro@kancelariagrenda.pl, jak również możliwość oględzin Przedmiotu sprzedaży po wcześniejszym umówieniu terminu z Syndykiem.

Więcej informacji uzyskać można telefonicznie pod nr tel. 61 670 73 73 od poniedziałku do piątku w godz. od 9:00 do 17:00, bądź mailowo pod adresem: biuro@kancelariagrenda.pl.

Regulamin_sprzedaży

TEASER_Szklarska_Poręba